The online hoaxbusting website Snopes.com has changed its reference to the purported attending physician at Barack Obama’s birth.

WND reported just days ago that the site, along with a Buffalo newspaper, referenced a Dr. Rodney T. West as the physician at the birth.

However, since that report was published, the passage has been edited to remove a section saying the woman interviewed, talking about the “obstetrician who delivered him,” was “referring to Dr. Rodney T. West, who died in February at the age of 98.”

Advertisement-content continues below



Read More at WND WorldNetDaily

Advertisement-content continues below



Comments

comments